Návod na používanie systému

Vitajte na stránke www.a-z.sk, ktorá umožňuje klientom spoločnosti A-Z veľkoobchod s.r.o.       on-line objednávanie tovaru do pravidelných rozvozov.

Ako sa stať klientom našej spoločnosti?

V prípade, že Vás zaujala naša ponuka sortimentu a ste firma, využite registráciu, prostredníctvom ktorej Vám pridelíme meno a heslo. Upozorňujeme Vás, že pridelené meno a heslo je platné od nasledujúceho pracovného dňa od pridelenia.

Ako sa prihlásiť, ak už som bol zaregistrovaný v starom objednávkovom on-line systéme?

V prípade, že ste používali pôvodnú stránku www.a-z.sk, t.j. pred 2. augustom 2013, na objednávanie použite registráciu a na otázku, či ste boli registrovaný v pôvodnom systéme odpovedzte "áno". Zobrazené polia vyplňte a odošlite formulár. O ďalšom postupe budete informovaný e-mailom.

Ako sa registrovať, ak už som klientom spoločnosti A-Z veľkoobchod s.r.o. a nepoužíval som doposiaľ starý objednávkový on-line systém?

V prípade, že už ste klientom spoločnosti A-Z veľkoobchod s.r.o a nepoužívali ste na objednávanie starý objednávkový on-line systém, pred 2. augustom 2013, použite registráciu a na otázku či ste boli registrovaný v pôvodnom systéme odpovedzte "nie". Zobrazené polia vyplňte a odošlite formulár. O ďalšom postupe budete informovaný e-mailom.

Návod na objednávanie

  1. Kliknite na odkaz prihlásenie v pravej hornej časti záhlavia stránky.
  2. Vyplňte IČO a kliknite na tlačidlo 
  3. V prípade, že má Vaša firma viac prevádzok, zobrazí sa Vám na výber ich zoznam, vyberte prevádzku pre ktorú chcete tovar objednať a vyplňte heslo. Následne kliknite na tlačidlo  . V prípade, že Vaša firma má iba jednu prevádzku, zobrazí sa Vám pole pre zadanie hesla, vyplňte heslo a kliknite na tlačidlo
  4. Zobrazí sa Vám uvítacia obrazovka objednávacieho on-line systému. Pre začatie objednávania kliknete na vybraný sortiment v ľavom menu stránky. Zobrazí sa Vám katalóg tovarov vybraného sortimentu.
  5. Vpíšte požadovaný počet kusov do pola počet    u konkrétneho vybraného tovaru košíka a kliknite na tlačidlo  .Objednaný tovar pribudne do nákupného koša.
  6. Obsah koša s tovarmi a počtom objednaných kusov sa Vám priebežne aktualizuje a zobrazuje v pravej časti záhlavia stránky.
  7. V prípade, že potrebujete nájsť konkrétny tovar môžete využiť vyhľadávanie umiestnené v strednej časti záhlavia stránky.
  8. Ak ste sa rozhodli ukončiť objednávanie – napĺňanie objednávkového koša, kliknite na link "pristúpiť k objednávke" v pravej hornej časti záhlavia stránky.
  9. Obsah nákupného koša Vám zobrazuje prehľad Vami vybraných tovarov na objednanie a taktiež Vám umožňuje aj dodatočné pozmenenie vybraného tovaru v prípade, že ste sa rozhodli dodatočne zmeniť počet kusov (zvýšiť alebo znížiť)    u niektorej položky. Zadajte novú požiadavku a kliknite na tlačidlo 
  10. Ak chcete niektorý tovar úplne odstrániť z objednávky pred jej odoslaním, kliknite na tlačidlo  pri konkrétnej položke.
  11. Pred odoslaním objednávky na spracovanie v našej spoločnosti, máte možnosť si tento objednávkový sumár pre osobné potreby vytlačiť.
  12. Predpokladaný deň doručenia objednaného tovaru Vám zobrazuje systém na konci zoznamu položiek ako termín dodania tovaru.
  13. Prihlásenému zákazníkovi sa zobrazujú základné veľkoobchodné ceny s DPH bez konkrétnej pridelenej odberateľskej zľavy.
  14. Neprihlásenému užívateľovi sa zobrazujú maloobchodné ceny s DPH platné pre celú sieť predajní A-Z Domáce potreby. Tento užívateľ nemá možnosť vidieť veľkoobchodné ceny tovarov.

Návod ako používať vyhľadávanie

  1. Vyhľadávanie umožňuje nájsť rýchlo a presne konkrétny tovar podľa zadaných kritérií.
  2. Tovar môžete vyhľadávať podľa Názvu, Registračného čísla, alebo EAN kódu.

Návod ako používať filter v katalógu

  1. Filter umožňuje filtrovať tovar v katalógu podľa rôznych kritérií.
  2. Filter zrušíte kliknutím na tlačidlo zrušiť.
  3. K dispozícií je filter ceny, kde si posuvníkmi môžete nastaviť cenový rozsah ponúkaného tovaru.
  4. Ďalej je na výber niekoľko sekcií:
  • posledné kusy - tovar máme na sklade v množstve 1-3 ks;
  • iba skladom (predvolené zobrazenie systému) - zobrazí iba tovar ktorý máme aktuálne na sklade a je možné ho objednať;
  • opäť skladom - zobrazí tovar, ktorý je po vypredaní opäť skladom;
  • novinka - zobrazí najnovší tovar, ktorý sa v našej ponuke doposiaľ nenachádzal.

Návod ako používať funkcie zákazníka

  1. Po prihlásení v hornej časti stránky vidíte názov pod akým ste v systéme prihlásený. Po kliknutí na tento názov sa Vám zobrazia funkcie zákazníka.
  2. K dispozícií máte možnosť sledovať poslednú objednávku, archív objednávok, vykonať reklamáciu tovaru, zmeniť heslo a odhlásiť sa z objednávkového systému.

Návod ako reklamovať tovar objednaný cez on-line objednávkový systém na www.a-z.sk

  1. Tovar je možné reklamovať z poslednej alebo archívnej objednávky - avšak vždy iba z jednej objednávky.
  2. Po otvorení objednávky vyberte tovar ktorý chcete reklamovať a kliknite na tlačidlo 
  3. Následne budete presunutí na stránku "reklamácia objednávky". Tu uvidíte zoznam tovaru na reklamovanie.
  4. Pri každej položke vyplňte nevyhovujúce množstvo a vyberte typ/popis závady.
  5. V prípade, že chcete reklamovať tovar ktorý v zozname nie je uvedený (prípad nefakturovaného ale dodaného tovaru), kliknite na "pridať iný tovar" pod zoznamom.
  6. Vyplňte všetky náležitosti tovaru pre čo najlepšiu identifikáciu tovaru.
  7. Kliknite na tlačidlo   a Vaša reklamácia je odoslaná na reklamačné oddelenie spoločnosti. O priebehu a vybavení reklamácie budete informovaný telefonicky, alebo e-mailom, pracovníkom reklamačného oddelenia.
  8. Prostredníctvom tejto on-line reklamácie je možné reklamovať iba tovar z objednávok cez tento on-line objednávkový systém na stránke www.a-z.sk . Tovar na reklamovanie objednaný iným spôsobom ako cez on-line objednávkový systém, je možné reklamovať iba telefonicky, faxom alebo e-mailom. Viď. sekcia Kontakty – Kontakty reklamačné oddelenie.