Návod na používanie systému
Vitajte na stránke www.a-z.sk, ktorá
umožňuje klientom spoločnosti A-Z veľkoobchod s.r.o. on-line objednávanie
tovaru do pravidelných rozvozov.
|
Ako sa stať klientom našej spoločnosti?
V prípade, že Vás zaujala naša ponuka sortimentu a ste firma, využite registráciu, prostredníctvom ktorej Vám pridelíme
meno a heslo. Upozorňujeme Vás, že pridelené meno a heslo je platné
od nasledujúceho pracovného dňa od pridelenia.
|
Ako sa prihlásiť, ak už som bol zaregistrovaný
v starom objednávkovom on-line systéme?
V prípade, že ste používali pôvodnú
stránku www.a-z.sk, t.j. pred 2. augustom 2013, na
objednávanie použite registráciu a na otázku, či ste boli registrovaný v
pôvodnom systéme odpovedzte "áno". Zobrazené polia vyplňte a
odošlite formulár. O ďalšom postupe budete informovaný e-mailom.
Ako sa registrovať, ak už som klientom
spoločnosti A-Z veľkoobchod s.r.o. a nepoužíval som doposiaľ starý
objednávkový on-line systém?
V prípade, že už ste
klientom spoločnosti A-Z veľkoobchod s.r.o a nepoužívali ste na
objednávanie starý objednávkový on-line systém, pred 2. augustom 2013, použite
registráciu a na otázku či ste boli registrovaný v pôvodnom systéme
odpovedzte "nie". Zobrazené polia vyplňte a odošlite formulár. O
ďalšom postupe budete informovaný e-mailom.
|
Návod na objednávanie
- Kliknite na odkaz prihlásenie v pravej hornej časti
záhlavia stránky.
- Vyplňte IČO a kliknite na
tlačidlo
- V prípade, že má Vaša
firma viac prevádzok, zobrazí sa Vám na výber ich zoznam, vyberte prevádzku
pre ktorú chcete tovar objednať a vyplňte heslo. Následne kliknite na tlačidlo
. V prípade, že Vaša firma má iba jednu prevádzku,
zobrazí sa Vám pole pre zadanie hesla, vyplňte heslo a kliknite na
tlačidlo
- Zobrazí sa Vám uvítacia
obrazovka objednávacieho on-line systému. Pre začatie objednávania
kliknete na vybraný sortiment v ľavom menu stránky. Zobrazí sa Vám
katalóg tovarov vybraného sortimentu.
- Vpíšte požadovaný počet kusov
do pola počet u konkrétneho vybraného tovaru košíka a kliknite na
tlačidlo
.Objednaný tovar pribudne do nákupného koša.
- Obsah koša s tovarmi a počtom
objednaných kusov sa Vám priebežne aktualizuje a zobrazuje v pravej
časti záhlavia stránky.
- V prípade, že potrebujete
nájsť konkrétny tovar môžete využiť vyhľadávanie umiestnené v strednej
časti záhlavia stránky.
- Ak ste sa rozhodli ukončiť objednávanie
– napĺňanie objednávkového koša, kliknite na link "pristúpiť k objednávke" v pravej hornej časti
záhlavia stránky.
- Obsah nákupného koša Vám
zobrazuje prehľad Vami vybraných tovarov na objednanie a taktiež Vám umožňuje
aj dodatočné pozmenenie vybraného tovaru v prípade, že ste sa rozhodli dodatočne
zmeniť počet kusov (zvýšiť alebo znížiť) u niektorej položky. Zadajte
novú požiadavku a kliknite na tlačidlo
- Ak chcete niektorý tovar
úplne odstrániť z objednávky pred jej odoslaním, kliknite na
tlačidlo
pri konkrétnej položke.
- Pred odoslaním objednávky na
spracovanie v našej spoločnosti, máte možnosť si tento objednávkový
sumár pre osobné potreby vytlačiť.
- Predpokladaný deň doručenia objednaného
tovaru Vám zobrazuje systém na konci zoznamu položiek ako termín dodania
tovaru.
- Prihlásenému zákazníkovi sa
zobrazujú základné veľkoobchodné ceny s DPH bez konkrétnej
pridelenej odberateľskej zľavy.
- Neprihlásenému užívateľovi sa
zobrazujú maloobchodné ceny s DPH platné pre celú sieť predajní A-Z
Domáce potreby. Tento užívateľ nemá možnosť vidieť veľkoobchodné ceny tovarov.
|
Návod ako používať vyhľadávanie
- Vyhľadávanie umožňuje nájsť
rýchlo a presne konkrétny tovar podľa zadaných kritérií.
- Tovar môžete vyhľadávať podľa
Názvu, Registračného čísla, alebo EAN kódu.
Návod ako používať filter v katalógu
- Filter umožňuje filtrovať
tovar v katalógu podľa rôznych kritérií.
- Filter zrušíte kliknutím na
tlačidlo zrušiť.
- K dispozícií je filter ceny,
kde si posuvníkmi môžete nastaviť cenový rozsah ponúkaného tovaru.
- Ďalej je na výber niekoľko sekcií:
- posledné kusy - tovar máme na sklade v množstve 1-3
ks;
- iba skladom (predvolené zobrazenie systému) -
zobrazí iba tovar ktorý máme aktuálne na sklade a je možné ho objednať;
- opäť skladom - zobrazí tovar, ktorý je po vypredaní
opäť skladom;
- novinka - zobrazí najnovší tovar, ktorý sa
v našej ponuke doposiaľ nenachádzal.
Návod ako používať funkcie zákazníka
- Po prihlásení v hornej časti
stránky vidíte názov pod akým ste v systéme prihlásený. Po kliknutí
na tento názov sa Vám zobrazia funkcie zákazníka.
- K dispozícií máte možnosť
sledovať poslednú objednávku, archív objednávok, vykonať reklamáciu
tovaru, zmeniť heslo a odhlásiť sa z objednávkového systému.
Návod ako reklamovať tovar objednaný cez on-line objednávkový systém na www.a-z.sk
- Tovar je možné reklamovať z
poslednej alebo archívnej objednávky - avšak vždy iba z jednej
objednávky.
- Po otvorení objednávky
vyberte tovar ktorý chcete reklamovať a kliknite na tlačidlo
- Následne budete presunutí na
stránku "reklamácia objednávky". Tu uvidíte zoznam tovaru na
reklamovanie.
- Pri každej položke vyplňte
nevyhovujúce množstvo a vyberte typ/popis závady.
- V prípade, že chcete
reklamovať tovar ktorý v zozname nie je uvedený (prípad nefakturovaného
ale dodaného tovaru), kliknite na "pridať iný tovar" pod
zoznamom.
- Vyplňte všetky náležitosti
tovaru pre čo najlepšiu identifikáciu tovaru.
- Kliknite na tlačidlo
a Vaša reklamácia je odoslaná na reklamačné
oddelenie spoločnosti. O priebehu a vybavení reklamácie budete
informovaný telefonicky, alebo e-mailom, pracovníkom reklamačného
oddelenia.
- Prostredníctvom tejto on-line
reklamácie je možné reklamovať iba tovar z objednávok cez tento
on-line objednávkový systém na stránke www.a-z.sk . Tovar na
reklamovanie objednaný iným spôsobom ako cez on-line objednávkový systém, je možné reklamovať iba telefonicky, faxom alebo e-mailom. Viď. sekcia
Kontakty – Kontakty reklamačné oddelenie.
|